مهندسی معماری

مهندسی معماری

معمارانه زندگی کنیم
مهندسی معماری

مهندسی معماری

معمارانه زندگی کنیم

پایان نامه موزه

سلام دوستان عزیزم ببخشید یه مدت نبودم . سخت درگیر پایان نامه بودم و با یاری خدا اولین نفر توی ورودی خودم پایان نامه رو به اتمام رسوندم و  تحویل دادم ...

موضوع پایان نامه من موزه ی هنر و موسیقی و معماری  بود که تمام کارای رساله و پلان و حجم  رو خودم انجام دادم و خیلی لذت بخشه برام....

الانم میخوام پایان ناممو در اختیار دوستان عزیزم بذارم....

اگر مایل بودید میتونید با ایمیل درخواستتونو برام بفرستین


نظرات 4 + ارسال نظر
شونا سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1395 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام دوست عزیز بهتون تبریک میگم
امبدوارم همیشه موفق باشبد
میخواستم برام به این ادرس ایمیل کنید ممنون میشم .
eshokriya@yahoo.com

جواذ شنبه 1 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام لطف کنید رساله را برای بنده ایمیل بفرمایید

سعید شنبه 5 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 06:19 ق.ظ

عاااااالیه.ان شاءالله موفق باشید.

ممنونم از لطفتون هم چنین ان شاءالله

reza سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:44 ق.ظ http://telegram.me/rzamn

سلام
واقعا تبریک میگم بهتون ...
اول واسه اینکه اولین نفر کار رو تموم کردین
دوم اینکه خودتون رساله رو انجام دادین ...

بنده هنوز سه ترم دیگه دارم تا تموم بشم ، ولی دوس دارم رساله ها رو مرور کنم ، آماده بشم برای اوون موقع ...

اگه امکانش بود رساله رو برام ایمیل کنید
یکی از این دو ایمیل:
chiazki@yahoo.com
shiraz522@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد