مهندسی معماری

مهندسی معماری

معمارانه زندگی کنیم
مهندسی معماری

مهندسی معماری

معمارانه زندگی کنیم

پایان نامه کارشناسی ارشد

سلام دوستان

بعد از مدت ها اومدم ولی دست پررررررر

خدا را شکر دفاع از پایان نامه هم به سلامتی پشت سر گذاشتم و نمره ی عالی دریافت کردم. این حس خوب رو برای همه ی عزیزان آرزو می کنم. 

بماند که چقدر منو اذیت کردن اساتید . آخه نمره برتر شدم و به من استرس وارد کردن برای نمره. 

چندتایی از رندرای کارامو میذارم  .

راستی موضوع من طراحی پارک رفتار قیر با رویکر افزایش خلاقیت بود . 





نظرات 1 + ارسال نظر
چمران پولادیان جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 03:50 ب.ظ

سلام.خیلی عالی خانم سلیمی،اینکه سعادت آشنایی با شما رو داشتم برام افتخار بزرگیه،انشالله همیشه موفق باشید،افرین به این پشتکار و انرژیتون.
براتون موفقیت در تمام مراحل زندگی ارزو دارم.

ممنون از لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد